söndag 26 juli 2015

Fiske

Igår var det betydligt bättre väder och fiskepremiär för Hugo. Han pratar inte om något annat nu och vi är alla lite besviken att regnet inte kan sluta ösa ner.

Ibland önskar man att man kunde ändra på sånt man inte rår på, som vädret..

Har bakat äppelpaj och mysat. Nu sover bägge goingarna snart och jag ligger och lyssnar på regnet som smattrar mot fönstret och som forsar ur stuprännorna.

Var på en tripp idag med bilen, musiken som spelas på radion spelades under förlossningen, jag får nästan rysningar! Så stark upplevelse så jag vet var varenda sång hör hemma, när han just hade fötts och låg där på min bröstkorg spelades ghosttown. Snudd på overload av känslor!! Undra hur länge det håller i sig, att jag minns allt så väl. Får en känsla som när man håller andan och sen kan andas igen, världens häftigaste skräckblandade förtjusning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar